Cizgi filmlərinin uşaqların psixoloji sağlamlığına təsiri

   Cizgi filmləri hər bir uşaqlığın ayrılmaz hissəsidir və əlbəttə ki, balacalar üçün, həm də böyüklər üçün ən populyar əyləncə növüdür. Cizgi filmləri hər bir uşaqlığın ayrılmaz hissəsidir və əlbəttə ki, kiçiklər üçün, həm də böyüklər üçün ən populyar əyləncə növüdür. Cizgi filmləri vasitəsilə uşaqlar ətraf aləm, öz emosiyaları, müxtəlif situasiyalarda yarana biləcək problem və maneələr, fantaziya, reallıq, dostluq və məsuliyyət haqqında məlumat əldə edə bilərlər. Tədqiqatçılar vurğuladılar ki, ətraf mühit, uşaqların qəbul etdiyi nümunələr və müşahidə etdikləri şeylər ardıcıl olaraq onların sonrakı davranışlarına təsir edir. Ailə uşaqların ümumi inkişafında və balanslaşdırılmış psixoloji fəaliyyətində mərkəzi rol oynayır; buna görə də ailənin uşaqlara balanslaşdırılmış həyat tərzinin formalaşmasında dəstək verməsi vacibdir. Təhsil müəssisələri uşağın idrak, linqvistik, əlaqə, psixoloji və əxlaqi funksiya və bacarıqlarının formalaşmasında da mühüm və formalaşdırıcı rol oynayır.

   Uşaqların şəxsiyyətinin formalaşmağa başladığı, rol və modellik bacarıqlarının özünü göstərdiyi məktəbəqədər dövrdə baxılan bəzi cizgi filmləri uşaqlarda qəzəb, aqressiya kimi emosiyaların yaranmasına səbəb olur. Uşaqları ailələri ilə vaxt keçirməli olduqları bir vaxtda cizgi filmlərinə yönləndirmək onların baxdıqları personajları təqlid etmələrinə səbəb olur. Son zamanlar şiddət və dəhşəti əks etdirən cizgi filmlərinin sayının artması uşaqlara son dərəcə mənfi təsir göstərir. Texnologiyanın təsiri ilə bu gün uşaqlar məktəbəqədər yaşlarında ətrafdan gələn bir çox müsbət və mənfi xəbərdarlıqlarla qarşılaşırlar. Texnologiyanın sürətli inkişafı və aktiv istifadəsi ilə televizor, kompüter və planşet kimi məhsullar həyatımızın vacib hissəsinə çevrilib. Ailə daxilində başlayan təhsil bir müddət sonra fərqli texnoloji məhsullarla əvəz olundu. Bundan əlavə, uşaqlar texnologiya vasitəsilə ailədə alacaqları təhsil və sosial bacarıqlara yiyələnməyə çalışırlar. Baxdıqları cizgi filmlərindəki sevimli personajları təqlid edir, onları örnək götürürlər. Onlar personajların gerçək və ya xəyali olduğunu anlaya bilmir və onlar kimi davranmağa çalışırlar. Bu xüsusiyyətinə görə yaxşı qiymətləndirilməyən cizgi filmləri uşaqlarda mənfi davranışlara səbəb olur.  Cizgi filmləri müxtəlif kontekstlərdə, evdə və ya məktəbdə istifadə oluna bilər və geniş mövzular üzrə bir sıra müzakirələri asanlaşdıra bilər. Uşaqların həyatında olan böyüklər kiçik yaşlı uşaqların istifadə edə biləcəyi cizgi filmlərinə diqqət yetirməli və onlarla hissləri, dəyərləri və hərəkətləri müzakirə etməlidirlər.

  

     

      Uşaqlar üçün cizgi filmləri və onların inkişafına müsbət təsirləri
  1.Cizgi filmləri müxtəlif linqvistik, koqnitiv, sosial-emosional və fiziki səviyyələrdə uşağın inkişafına müsbət faydalar gətirir. Uşaqlar dillərini təkmilləşdirir, duyğu qavrayışlarını inkişaf etdirir və daha çox duyğuları anlayır, ən vacib dəyərləri kəşf edir və sevimli personajları ilə rəqs edirlər.
  2.Şəkillər və duyğu təcrübələri kiçik uşaqları stimullaşdırır və onların təxəyyülünü inkişaf etdirməyə kömək edir. Animasiyalara baxarkən uşaqlar müxtəlif hiss orqanlarına güvənirlər. Beyin öz-özünə əlaqələr qurmağı öyrənir ki, bu da daha yaxşı tanınmağa və diqqətin cəmlənməsinə səbəb olur.
 3.Problem həll etmə bacarıqları inkişaf edir və iş yaddaşı yaxşılaşır. Uşaqlar personajların etdiyi hərəkətlər və qərarlar və onların dərhal nəticələri arasındakı əlaqəni başa düşdükdə, qabaqcadan düşünməyi və əvvəlcədən strategiya qurmağa diqqət yetirməyi öyrənirlər.
 4.Cizgi filmləri vasitəsilə uşaqlar yeni ehtiraslar və istedadlar kəşf edə və sonradan bir çox başqa kontekstlərdə istifadə edə bilərlər.
 5.Beynin böyüməsinə və yaddaşın güclənməsinə səbəb olan tənqidi və analitik düşünməyə kömək edir. Eyni zamanda bir çox qabiliyyətdən istifadə daha dərin əlaqələrə imkan verir və öyrənməyi daha real edir. Bu, ömür boyu öyrənməni təşviq edəcək.

 

 

    Uşaqlar üçün cizgi filmləri və onların inkişafına mənfi təsirləri
  1.Bütün cizgi filmləri keyfiyyətli və maarifləndirici deyil; buna görə də əhatə olunan fənlərə, uşaqların yaşına, gənclərin üstünlük verdiyi fənlərə görə seçim aparılmalıdır. Aşağıda tövsiyələrimiz var.
  2.Bir çox cizgi filmi yaxşı və pis arasındakı döyüşü vurğulayır və həm müsbət, həm də mənfi personajlar diqqətlə və mürəkkəb şəkildə qurulur. Bu cür qeyri-nos nümunələrini gənclərinizlə müzakirə edin və onlara niyə bu kateqoriyaya düşdüklərini anlamağa kömək edin.
  3.Hər hansı bir dəstəkləyici vasitə ilə geniş məruz qalma həddindən artıq stimullaşdırmaya səbəb ola bilər və uşağa mənfi təsir göstərə bilər. Buna baxmayaraq, faydalar göz qabağındadır, sadəcə olaraq müəllimlərdən və valideynlərin animasiyadan istifadə edərkən diqqətli olmasını tələb edir.

Xidmətlər

Xidmətlərimizdən faydalanın

Ailə psixoterapiyası

Ailədə və ailə münasibətlərinin optimallaşdırmasında ailənin köməyi ilə pasiyentin müalicəsinə yönəlmiş psixoterapevtik konsultasiyaların və metodların kompleksidir.

ART terapiya

Art-terapiya və ya təsviri sənət terapiyası musiqi, rəsm, hərəkət-rəqs, ədəbiyyat kimi sənət növləriylə həyata keçirilən terapiya növüdür.

MAK (Metaforik Assosiativ Kartlar)

Müxtəlif həyat vəziyyətləri, personajlar, əşyalar və heyvanlar olan şəkillərdir

Uşaq Psixologiyası

Psixologiyanın çoxsaylı sahələrindən biri olub ən çox öyrənilən ixtisas sahəsidir. Psixologiyanın bu qolu, prenatal dövürdən yetkinlik yaşına qədər olan müddətdə zehnin inkişafı və davranışları öyrənir.

Koqnitiv Bihevioral Terapiya (CBT)

Düşüncələri, inancları və davranışları bir-birinə bağlamağa yönəlmiş psixoloji müalicə formasıdır.

Komandamız

Profesional psixoloqlarımızla tanış olun

Direktor

Mədinə Yolçiyeva

Uşaq ve yeniyetmələr üzrə psixoloq

Şahnaz Sultanlı

Ailə danışmanı

Xatirə İbrahimova

Uşaq və yeniyetmələr üzrə psixoloq

Nigar Muradova

Zəng edin

(+99450) 227 04 40

Email

info@epm.az

Ünvan

Nizami küçəsi 48 (Central Baku restoranı ilə üzbəüz)