Məktəbəqədər Yaşlı Uşaqlarla Loqopedik İşin Təşkili

  Məktəbəqədər uşaqlıq dövrü insan inkişafının ən dinamik və müasir başlanğıc hesab olunur. Bu inkişaf sistemi dəyişdirilir, zehni potensial, emosional və sosial funksiyalarla sıx əlaqədə inkişaf edir. Bu prosesin inkişafı, inkişaf və psixi-nitq ləngiməsi (PNİL) kimi kompleks proqramlar, ictimai kommunikasiya vasitələri deyil, həm də ümumi kogtiv inkişaf, sosiallaşmanı və gələcək təhsil karyerasını ciddi təhdid edir. Statistika məlumatı ki, son onilliklərdə psixo-emosional və nitq inkişafında müşahidə olunan pozuntuların sayı on qat art olmuşdur. Bu, uşaqlarla loqopedik işin təkcə terapevtik deyil, həm də ictimai-sağlamlıq (ictimai sağlamlıq) prioriteti kimi qavranılması zərurətini doğurur. Buna baxmayaraq, Azərbaycanda bu potensial sistemli, elmi əsaslandırılmış və geniş yayılmış təşkilati modellər hələ də inkişaf etmir. belə, bu məqalənin məqsədyönlü məktəbəqədər uşaqlarla effektiv loqopedik işin təşkili üçün elmi əsaslandırılmış çoxsəviyyəli model təklif etmək və onun praktiki olaraq inkişaf etdirilməsi üsullarını müzakirə etməkdir.
   Loqopedik təşkilat anlayışı yalnız ayrı-ayrılıqda təlim və məşğələlər deyil, həm də nitq inkişaf strategiyalarının profilaktikası, müalicə diaqnostikası, korreksiyası və sosial qurumlar üçün nəzərdə tutulmuş bütün bir sistem – qanunvericilik, kadrlar, metodiki təminat, ixtisaslaşdırılmış müəssisələr şəbəkəsini yaradır. Uşaqlıq dövründə bu sistemin işləməsinin effektivliyi iki fundamental prinsipdən asılıdır: vaxtında və fərdi yanaşma.
 PNİL-in aktual olduğunu onun gec aşkar şəkildə geridönməz şəkildə qiymətləndirir. Tədqiqatlar göstərir ki, 6 yaşından əvvəl danışmaqyan uşaq tam sağalma ehtimalı cəmi 0,2%, 7 yaşından sonra olması ehtimalı sıfıra yaxınlaşır. Məhz görə də 5 yaş artıq hesablama buna başlamaq üçün gec edilir, ideal quraşdırma 2 yaşa qədər mümkün olan dövrdür. Ləngimənin səbəbləri çoxşaxəlidir və onları idarə etmək ilk addımdır. Əsas amillərə aidlər daxildir:
 - Perinatal amillər: Hamiləlik prosesində ananın xəstəlikləri, dölün hipoksiyası, çətin doğuş, doğuş travması.
 - Bioloji amillər: mərkəzi sinir sistemi anadangəlmə anomaliyaları, epilepsiya, serebral iflic, hidrosefaliya, müxtəlif genetik sindromlar.
 - Sosial-pedaqogiki amillər: Uşağın ən yaxşı olması, ya daha çox qayğıkeş, ya da laqeyd müalicə mühiti, ağır psixi travmalar.
PNİL tez-tez digər problemlərlə birlikdə olur: hiperaktivlik, diqqətsizlik, aqressivlik, yaddaş və gücün zəif inkişafı, həmyaşıdları ilə öyrənmək problemləri. Buna də loqopedik təşkilat mono-disciplinar deyil, mütəşəkkil şəkildə psixoloq, nevroloq, pediatr, defektoloq və xüsusi tərbiyə görənin birgə fəaliyyətini müəyyən edən tutan disiplinlərarası model qurulmalıdır.

Xidmətlər

Xidmətlərimizdən faydalanın

Ailə psixoterapiyası

Ailədə və ailə münasibətlərinin optimallaşdırmasında ailənin köməyi ilə pasiyentin müalicəsinə yönəlmiş psixoterapevtik konsultasiyaların və metodların kompleksidir.

ART terapiya

Art-terapiya və ya təsviri sənət terapiyası musiqi, rəsm, hərəkət-rəqs, ədəbiyyat kimi sənət növləriylə həyata keçirilən terapiya növüdür.

MAK (Metaforik Assosiativ Kartlar)

Müxtəlif həyat vəziyyətləri, personajlar, əşyalar və heyvanlar olan şəkillərdir

Uşaq Psixologiyası

Psixologiyanın çoxsaylı sahələrindən biri olub ən çox öyrənilən ixtisas sahəsidir. Psixologiyanın bu qolu, prenatal dövürdən yetkinlik yaşına qədər olan müddətdə zehnin inkişafı və davranışları öyrənir.

Koqnitiv Bihevioral Terapiya (CBT)

Düşüncələri, inancları və davranışları bir-birinə bağlamağa yönəlmiş psixoloji müalicə formasıdır.

Komandamız

Profesional psixoloqlarımızla tanış olun

Direktor

Mədinə Yolçiyeva

Uşaq ve yeniyetmələr üzrə psixoloq

Şahnaz Sultanlı

Zəng edin

(+99450) 227 04 40

Email

info@epm.az

Ünvan

Nizami küçəsi 48 (Central Baku restoranı ilə üzbəüz)